ads
ads
ads
ads

وزارت نفت ، مهندس گاز استخدام می‌کند

۱۳ شهریور ۱۳۹۸(1693 روز پیش) 731 بازدید
جزئیات خبر وزارت نفت ، مهندس گاز استخدام می‌کند، در قالب کارمند «قرارداد مدت‌معین» اعلام شد+ لیست رشته‌، گرایش‌ها و شرایط جذب
به گزارش خبرنگار گازرسان، فرصت مرحله اول، ثبت‌نام داوطلبان در سامانه جذب وزارت نفت تا دهم آبان ماه (به مدت دو ماه) تمدید شد و وزارت نفت با انتشار اطلاعیه کوتاهی، اعلام کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر داوطلبان و موافقت‌های اخذ شده، مهلت ثبت‌نام داوطلبان در سامانه بانک اطلاعاتی متقاضیان دانشگاهی وزارت نفت تا دهم آبان‌ماه امسال تمدید می‌شود.
بر این اساس ثبت‌نام داوطلبان در سامانه جذب وزارت نفت که از دهم تیرماه امسال آغاز شده بود درحالی تا آبان تمدید شده که این جذب به صورت رسمی یا پیمانی نخواهد بود بلکه به صورت «غیر دائم» (مدت معین) بوده که از طریـق انجـام مصاحبه‌های فنی-تخصصی و ارزیابی سلامت روان‌شناختی براساس نوع مشاغل و تشریفات به کارگیری نیروی انسانی طبق مقررات و ضوابط در صنعت نفت انجام خواهد شد.
نکته مهم جذب مهندس گاز آن بوده که پیش بینی می‌شود پس از پایان مرحله اول، گفته می‌شود به فاصله چندماه مرحله دوم جذب برای واحدهای عملیاتی در سایر شهرهای نفت و گازخیز کشور انجام شود که سهمیه تعیین شده برای آن مرحله جذب هم حدود ۵۰۰ نفر برآورد می‌شود.
برای ثبت نام، سن داوطلبان مقطع کارشناسی ۳۰ و کارشناسی ارشد ۳۴ سال تعیین شده که برای داوطلبان مرد مدت خدمت مقدس سربازی و برای کل داوطلبان تا سقف پنج سال سابقه کاری با پرداخت حق بیمه در نظر گرفته شده و در مجموع سن داوطلبان مقطع کارشناسی نباید بیش از ۳۵ و مقطع کارشناسی ارشد بیش از ۴۰ سال باشد. معدل تعیین شده هم برای مقطع کارشناسی ۱۵ و کارشناسی ارشد ۱۶ تعیین شده است.
داوطلبان باید دارای سه گواهینامه زبان انگلیسی، ICDL و GRE باشند که جزئیات بیشتر در قالب جداول ذیل خبر منتشر شده است. برای ثبت نام در سامانه فارغ تحصیلان دانشگاه‌ها بحث بومی و غیر بومی مطرح نبوده و داوطلبان واجد شرایط از استان‌های سراسر کشور مجاز به ثبت نام هستند.
در این فراخوان امکان ثبت نام فارغ تحصیلان نزدیک به ۴۰ گرایش و رشته تحصیلی با محوریت مهندسی شیمی، گاز، پلیمر و پتروشیمی فراهم شده که در بین رشته‌های تحصیلی دارای بالاترین تنوع گرایش‌های تخصصی تحصیلی است.
در این راستا، در مقطع کارشناسی مهندسی شیمی، فارغ تحصیلان گرایش‌های مهندسی شیمی صنایع پالایش، صنایع پتروشیمی، صنایع پتروشیمی، پالایش و گاز، صنایع پلیمر، صنایع گاز، طراحی و مهندسی پتروشیمی، طراحی فرآیندها، طراحی فرآیندهای صنایع نفت، عملیات پتروشیمی، فرآوری و انتقال گاز، فرآیندهای جداسازی، شیمی کاربردی، مخازن هیدروکربوری، مدیریت و مهندسی آتش امکان ثبت نام را دارند.
علاوه بر این در مقطع کارشناسی ارشد هم در رشته مهندسی پلیمر امکان ثبت نام گرایش‌های مهندسی پلیمر، صنایع پلیمر، علوم و تکنولوژی پلیمرو مهندسی فرآیندهای پلیمریزاسیون فراهم شده و در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی شیمی هم گرایش‌های تحصیلی انرژی و محیط زیست، بهداشت، ایمنی و محیط زیست، پدیده‌های انتقال، ترمودینامیک و سینیتیک، ترموسینیتیک، ترموسینیتیک و کاتالیست، شبیه‌سازی و کنترل فرآیندها، صنایع پتروشیمی، صنایع پلیمر، صنایع شیمیایی، صنایع گاز، طراحی فرآیندها، فرآوری و انتقال گاز، فرآیندهای جداسازی، محیط زیست، مخازن هیدروکربوری مدلسازی، شبیه سازی و کنترل فرآیندها، مهندسی سیستم‌های انرژی، مهندسی شیمی پیشرفته و مهندسی فرآیند فراهم است./ مهندس ایران
 علاقه‌مندان برای ثبت نام به سایت  jad.mop.ir  مراجعه کنند.
ads
  • مطالب مرتبط

  • نظرات

  • برچسب ها

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

background