ads
ads
ads
ads

آموزش نرم افزار Carrier HAP

۲۲ آبان ۱۳۹۷(1962 روز پیش) 695 بازدید
نرم‌افزار تحلیل ساعتی کریر (Carrier HAP)‏ یکی از قدیمی ترین و در ضمن جامع ترین نرم افزارهایی است که جهت محاسبات بار سرمایی و گرمایی ساختمان‌ها با کاربردهای مختلف استفاده می‌ شود. نرم افزار کریر ابزاری کامپیوتری است که کمک می کند مهندسان طراحی های سیستم های حرارتی، برودتی و تهویه مطبوع برای ساختمانهای تجاری، مسکونی، اداری و… را راحت تر انجام دهند. این نرم افزار قدرتمند امکانات بسیار زیاد و کاربردی را در عین سادگی و کاربری آسان در اختیار مهندسان تاسیسات و مکانیک قرار می‌دهد. با استفاده از نرم افزار CARRIER HAP مهندس طراح می تواند به دو هدف مهم دست یابد:
اول اینکه بارهای حرارتی و برودتی ساختمان مورد نظر را محاسبه نموده و سپس با توجه به  نتایج بدست آمده نسبت به انتخاب تجهیزات مورد نیاز اقدام نماید.
در حال حاضر در بسیاری از نقاط جهان نرم افزار کریر به عنوان مرجع محاسبات تاسیسات مکانیکی استفاده می شود. در کشور ما نیز این نرم افزار مورد تایید سازمان نظام مهندسی می باشد و هم اکنون پروژه‌های تاسیساتی و طراحی‌های انجام گرفته توسط این نرم افزار مورد تایید قرار خواهد گرفت. نرم‌افزار کریر محصول شرکت معتبر آمریکایی سازنده دستگاه ها و تجهیزات تهویه مطبوع کریر است.
نرم افزار carrier HAP 4.5 یکی از بهترین و کامل ترین ورژن‌های Carrier بوده که بدون مشکل تحت تمامی ویندوزها از جمله ویندوز xp و ۷ قابل نصب و فعال سازی می‌باشد.
برای خرید بسته آموزشی نرم افزار Carrier HAP به بخش دانلود مراجعه نموده و روی لینک دانلود کلیک نمایید…
ads
  • مطالب مرتبط

  • نظرات

  • برچسب ها

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

background