ads
ads
ads
ads

نرم افزار کاربردی Design Tools PipeSizer | نرم افزار سایزینگ لوله ها

۲۴ آذر ۱۳۹۷(1952 روز پیش) 6,360 بازدید

این نرم افزار کاربردی تحت ویندوز به منظور سایزینگ لوله ها ، مقدار گذر سیال لوله ها، افت فشار و سرعت سیال در لوله ها به کار می رود که این محاسبات بر اساس جنس و سایز لوله انجام می شوند.

روش های متنوعی برای سایزینگ انواع لوله‌ها با جنس‌های مختلف وجود دارد. قدیمی ترین این روش‌ها شامل مراجعه به نمودارهای سایزینگ لوله متناسب با جنس لوله است. با استفاده از این نمودارها می‌توان با داشتن دبی، سرعت سیال در لوله ها، افت فشار و سایز لوله موردنظر را به دست آورد. علاوه بر این نمودارها که زیرساخت تمامی جداول سایزینگ لوله ها به شمار می‌روند، نرم‌افزارهای متفاوتی به بازار عرضه شده‌است که با داشتن دبی، سرعت سیال، افت فشار و تعیین جنس لوله، سایز لوله مورد نظر را تعیین می‌کنند.

نرم افزار  Design Tools PipeSizer یکی از کم حجم ترین، ساده‌ترین و در عین حال کاربردی‌ترین نرم‌افزارها در این زمینه محسوب می شود. این نرم‌افزار کوچک، کم‌حجم، ساده ولی کارآمد این قابلیت را دارد تا سایز انواع مختلف لوله‌ها را با دقت بالایی تعیین نماید.

از قابلیت‌های منحصر به فرد این نرم‌افزار می توان به این اشاره نمود که در تمامی نسخه‌های سیستم عامل ویندوز قابل استفاده بوده، حجم بسیار پایینی داشته و نیاز به نصب نیز ندارد و تنها با کلیک کردن روی فایل اجرایی آن، پنجره‌ای باز می‌شود که به سادگی می‌توان سایز انواع مختلف لوله را با استفاده از آن تعیین نمود.

در ادامه تصاویری از محیط نرم فزار را مشاهده نمایید:

♦ قابلیت نصب بر روی سیستم عامل ویندوز

کاربران گرامی برای دانلود نرم افزار کاربردی Design Tools PipeSizer به بخش دانلود مراجعه نمایید…


برخی از مطالب مشابهی که تاکنون در سایت مهندس ایران بارگزاری شده اند:

ads
  • مطالب مرتبط

  • نظرات

  • برچسب ها

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

background