ads
ads
ads
ads

آموزش نرم افزار سالیدورکز SolidWorks 2018

۲۱ آبان ۱۳۹۷(1984 روز پیش) 38 بازدید

SolidWorks 2018 نرم افزاری بسیار پیشرفته برای طراحی سازه های صنعتی به صورت سه بعدی می باشد. با استفاده از  نرم افزار سالیدورکز می توان اقدام به طراحی و ایجاد مراجع هندسی، منحنی ها، پلان ها با آفست کردن صفحه، منحنی های مارپیچ، دستگاه مختصات جدید، چرخش پروفیل حول یک محور، شیب دهی به سطوح و قرینه سازی اشیاء سه بعدی  و … نمود.

این نرم افزار مورد توجه بسیاری از مهندسان و دانشجویان رشته های مهندسی مکانیک، نقشه کشی صنعتی، مهندسی صنایع  و … می باشد زیرا نسبت به نرم افزارهای مشابه خود از محیط کاربری ساده تری برخوردار می باشد و در عین حال به پیشرفته ترین ابزارهای طراحی و مدلسازی نیز مجهز می باشد. همچنین در این نرم افزار بخش های مجزایی برای مدل سازی، جوش کاری، عملیات ورق کاری، قالب سازی، ریخته گری، تحلیل تنش، مدلسازی رفتار و مقاومت قطعه تحت بار گذاری های گوناگون وجود دارد.

قابلیت های دیگر نرم افزار سالیدورکز قابلیت اتصال به نرم افزار های تحلیلی مانند Fluenr ، Ansys و … می باشد. همچنین در این نرم افزار ابزارهای جانبی مانند Cosmos-SolidCAMGeartrax و … قرار گرفته اند که می توان از آنها برای ماشین کاری و یا تحلیل قطعات نیز استفاده نمود.

نرم افزار SolidWorks 2018 یک برنامه کامپیوتری و مدل سازی (CAD) و مهندسی کامپیوتر (CAE) می باشد که در سیستم های ویندوزی اجرا می شود. این نرم افزار توسط کمپانی  Dassault Systèmes منتشر گردیده است.

 

برای خرید بسته آموزشی نرم افزار سالیدورکز به بخش دانلود مراجعه کرده و روی لینک خرید کلیک نمایید…

ads
  • مطالب مرتبط

  • نظرات

  • برچسب ها

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

background