ads
ads
ads
ads

اطلاعیه اعلام نتایج قطعی آزمون‌های ورود به حرفه مهندسی تستی مهرماه ۹۹

۰۲ دی ۱۳۹۹(1192 روز پیش) 90 بازدید

پیرو اطلاعیه‌های قبلی اعلام نتایج آزمون‌های ورود به حرفه مهندسی مهرماه ۹۹، بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت‌کنندگان محترم آزمون‌های یاد شده می‌رساند، با عنایت به بررسی‌های مکرر انجام شده پیرامون بازنگری در نتایج آزمون‌های ورود به حرفه مهندسی در کمیته‌های طراحی سوالات و کمیته‌های تجدیدنظر و در اجرای تاکیدات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی ضمن استماع دلایل نمایندگان داوطلبان در رشته‌های مختلف مراتب مجدداً در کمیته‌های بازنگری مطرح گردیده که پس از بررسی‌های نهایی، نتایج قطعی آزمون‌های موصوف استخراج و تغییرات لازم در کارنامه‌ها اعمال شده است و کلیه داوطلبان محترم می‌توانند با مراجعه به سامانه آزمون‌ها به آدرس الکترونیکی inbr.ir نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.

در اجرای دستورالعمل ثبت‌نام آزمون‌های مهرماه ۹۹ با توجه به بررسی‌های دقیق صورت گرفته، نتایج اعلام شده قطعی می‌باشد و صرفاً قبولی شرکت‌کنندگانی که کلیه شرایط شرکت در آزمون را مطابق راهنمای ثبت‌نام آزمون‌ها احراز نموده‌اند مورد تائید بوده و نتایج یاد شده به مدت ۳ سال از تاریخ برگزاری آزمون دارای اعتبار است.

نظر به موافقت مقام عالی وزارت راه و شهرسازی، با توجه به شرایط حاکم بر جامعه به واسطه همه‌گیری بیماری کرونا و در جهت مساعدت، صرفا در این دوره از آزمون‌‌ها داوطلبانی که دارای نمرات ۴۸ و ۴۹ می باشند مشروط به گذراندن دوره آموزشی و موفقیت در آزمون مربوطه که محتوا و میزان آن متعاقبا به سازمان‌های نظام مهندسی استان‌ها ابلاغ خواهد شد به عنوان قبول در آزمون تلقی خواهند شد. بدیهی است این تصمیم صرفا مربوط به این آزمون بوده و قابل تسری به آزمون‌های دوره‌های آتی نخواهد بود و آن دسته از شرکت‌کنندگانی که موفق به کسب حد نصاب قبولی نشده‌اند می‌توانند در آزمون‌های دوره بعد شرکت نمایند.

در خاتمه خاطر نشان می‌سازد، گواهی قبولی صرفاً یکی از مدارک لازم برای صدور پروانه اشتغال به‌کار بوده و سایر مدارک مورد نیاز توسط ادارات کل راه و شهرسازی و واحدهای صدور پروانه اشتغال به کار، کنترل و بررسی خواهد شد. بدیهی است صِرف قبولی در آزمون بدون احراز سایر شرایط، تعهدی برای صدور پروانه اشتغال به‌کار ایجاد نمی‌کند./ مهندس ایران

معاونت مسکن و ساختمان

ads
  • مطالب مرتبط

  • نظرات

  • برچسب ها

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

background