ads
ads
ads
ads

آموزش نرم افزار CATIA کاربردی به همراه آموزش کتیا ایمجین و شیپ

۲۲ آبان ۱۳۹۷(1983 روز پیش) 213 بازدید

نرم افزار CATIA یک نرم‌افزار طراحی به وسیله رایانه (CAD)، مهندسی تحلیل با استفاده از کامپیوتر (CAE) و ساخت به کمک کامپیوتر (CAM) است که توسط شرکت داسو سیستمز توسعه یافته و بوسیله شرکت IBM به بازار جهانی عرضه شد. نرم افزار کتیا یکی از نرم افزار های محبوب دنیا می باشد که برای طراحی های صنعتی در صنایع مختلف نظیر خودروسازی، هوا فضا (هواپیما سازی)،کارخانجات لوازم خانگی، عمران (ساختمانی)، مکانیک دریایی، ادوات صنعتی و… مورد استفاده زیاد قرار می گیرد.

با استفاده از نرم افزار CATIA می توان به کاهش زمان و خطا در طراحی،افزایش کیفیت محصول ، بهینه کردن طرح کاهش زمان تولید و افزایش سود دهی کمک نمود. از جمله ویژگی های نرم افزار کتیا می توان به رابط گرافیکی بسیار قدرتمند و کاربر پسند آن، دارا بودن تاریخچه (History) جهت برگرداندن تغییرات اعمالی به مدل، امکان تخصیص ابعاد به قطعه بصورت پارامتریک و … اشاره نمود.

 

معرفی محیط Imagine & Shape کتیا

 

محیط کتیا ایمجین و شیپ (طراحی مفهومی) محیط‌ جذابی از مجموعه Shape می باشد. Imagine & Shape محصولی است که بر مبنای سطوح بخشیزه شکل گرفته است. این محصول بی‌نظیر کتیا، برای بیان ایده‌های خلاقانه در محیط های سه‌ بعدی،  نمونه‌سازی سریع، طراحی مفهومی محصولات، شبیه‌سازی قطعات و طراحی با استفاده از عکس مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از ابزارهای خاص این محیط، طراح می‌تواند یک ایده جالب و پیچیده طراحی شده را با روشی بسیار ساده و با سرعت زیاد به یک مدل هندسی سه‌بعدی تبدیل کند. در محیط  کتیا ایمجین و شیپ ، طراح می تواند ضمن تولید مدل‌های هندسی جدید، با تغییر فرم مدل‌های موجود، عملکرد و کارآیی آن‌ها را بهبود بخشد. بیشترین استفاده از محیط نرم افزار CATIA، در طراحی اسباب بازی، لوازم خانگی و کالا­ها و تجهیزات ورزشی می باشد.

 

برای خرید بسته آموزشی نرم افزار CATIA ( کتیا ایمجین و شیپ ) به بخش دانلود مراجعه کرده و روی لینک خرید کلیک نمایید…

ads
  • مطالب مرتبط

  • نظرات

  • برچسب ها

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

background