ads
ads
ads
ads

آموزش نرم افزار آباکوس Abaqus/CAE

۲۳ آبان ۱۳۹۷(1983 روز پیش) 139 بازدید

 نرم افزار آباکوس Abaqus مجموعه ای بسیار کارآمد از نرم افزارهای مهندسی مدل سازی به کمک رایانه می باشد که بر پایه روش اجزاء محدود شکل گرفته است و این توانایی را دارد که حل گستره‌ای از مسائل علمی و صنعتی، مسائل ساده ای که دارای تحلیل خطی می باشند تا مباحث پیچیده مدل‌سازی غیرخطی را انجام دهد.

 

 

این نرم افزار با دارا بودن محیط کاربر پسند و جذاب توانسته است که در کنار کتابخانه قوی با دارابودن مدل های رفتاری متنوع بتواند مدل سازی مواد مهندسی مانند فلزات، مواد پلیمری، کامپوزیت‌ها ،لاستیک‌ها ، مصالح عمرانی مثل بتن‌های تقویت‌شده، فوم‌های فنری، سنگ و خاک را به سادگی انجام دهد، داشتن قابلیت های ذکر شده باعث شد که آباکوس نرم‌افزاری کارآمد و مورد توجه محققین قرار بگیرد. کار کردن با این نرم افزار با اینکه امکانات بگسترده ای را در اختیار کاربر ان قرار می دهد، بسیار ساده می باشد. با استفاده از نرم افزار آباکوس پیچیده ترین مسائل را می توان به سادگی مدل کرد.

نرم افزار آباکوس Abaqus به شکل وسیع در صنایعی مانند خودرو سازی، هوافضا، ساخت تجهیزات صنعتی و…  مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم افزار، با سایر نرم‌افزارهای علمی و طراحی سازگاری دارد و از زبان متن باز پایتون (Python) برای برنامه‌ نویسی استفاده می کند. همچنین نرم‌افزار آباکوس مجموعه بسیار مناسبی از قابلیت‌های فیزیکی در دنیای واقعی نظیر پیزوالکتریک، محیط‌های آکوستیک، و محیط‌های متخلخل را فراهم می کند.

 

برای خرید بسته آموزشی نرم افزار آباکوس Abaqus  به بخش دانلود مراجعه نموده و روی لینک خرید کلیک نمایید…

ads
  • مطالب مرتبط

  • نظرات

  • برچسب ها

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

background