ads
ads
ads
ads

زمان اعلام نتایج اعتراضات آزمون بهمن ۹۷ ، سوالات حذف شده آزمون بهمن ۹۷

۲۵ خرداد ۱۳۹۸(1748 روز پیش) 45 بازدید

حامد مانی‌فر در مصاحیه اختصاصی  با اعلام این مطلب که درخواست بازنگری به سوالات آزمون ورود به حرفه ٩٧ مهندسان بررسی شد، گفت: سوال ۹ دفترچه A آزمون نظارت معماری و سوال های ۲۷ و ۵۲ آزمون اجرا در این رشته حذف شد که با حذف این سوال ها نمره آن با تاثیر مثبت در کارنامه کلیه داوطلبان درج شده است.

 

اعتراضات داوطلبان ورود به آزمون  حرفه ٩٧ مهندسان بررسی شد

 

حامد مانی‌فر مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اعلام نتایج اعتراضات آزمون حرفه بهمن ۹۷ مهندسان بررسی شد، گفت: در اجرای دستورالعمل راهنمای ثبت‌نام آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان بهمن ماه ۹۷ «بند ب از بخش انتشار نتایج و بررسی اعتراضات آزمون ها»، پس از اتمام مهلت ارسال اعتراض و درخواست های بازنگری سوال ها در کلیه رشته‌ها کمیته های رسیدگی به اعتراض داوطلبان با حضور اساتید کمیته های تخصصی و متعاقب آن کمیته های تجدیدنظر مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شده است و با استخراج نتایج نهایی، مراتب در کارنامه داوطلبان منظور شده است.

 

 

 

اعلام نتایج اعتراضات آزمون بهمن

 

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان افزود: صرف‌نظر از درخواست‌های بازنگری و اعتراض به سوال‌ها اعم از آنکه این درخواست‌ها به صورت انفرادی یا جمعی، حضوری و یا از طریق آدرس پستی و یا سایر مراجع قانونی مطرح شده یا مورد اعتراض چه تعدادی از داوطلبان واقع شده باشد، به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفت.

مانی‌فر تصریح کرد: در مورد هریک از سوال ها، چنانچه ابهامی حتی از سوی یک نفر از شرکت کنندگان مطرح شده و ایراد مذکور وارد تشخیص داده شود، نتیجه مثبت آن به طور یکسان در کارنامه کلیه داوطلبان درج خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه به استناد دستورالعمل راهنمای ثبت نام یاد شده و با عنایت به اعلام قطعی نتایج از سوی کمیته‌های تجدیدنظر، آرای کمیته‌های یاد شده، نهایی و غیرقابل تغییر خواهد بود، خاطرنشان کرد: داوطلبانی که در این دوره از آزمون‌ها موفق به کسب حدنصاب قبولی نشده‌اند، می‌توانند در آزمون‌های آتی شرکت کنند.

وی همچنین اعلام کرد: با توجه به برخی ابهامات و پرسش‌های مطرح شده پیرامون آزمون‌های مربوط به صلاحیت‌های نظارت و اجرا در رشته معماری، اعتراض‌های موصوف که قبلا در کمیته تخصصی مورد بررسی قرار گرفته بود مجددا در تاریخ ۱۲ خردادماه سالجاری در کمیته طراحی سوال‌های رشته معماری مطرح شد. متعاقبا در تاریخ های ۱۹ و ۲۰ خردادماه سال‌جاری در کمیته تجدیدنظر بررسی سوال ها مرکب از اساتید برجسته رشته معماری مطرح و مورد بررسی دقیق‌تر قرار گرفت.

مانی‌فر در ادامه گفت: نهایتا بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در کمیته های یاد شده، سوال ۹ دفترچه A آزمون نظارت معماری و سوال های ۲۷ و ۵۲ آزمون اجرا در این رشته حذف شد که با حذف این سوال ها نمره آن با تاثیر مثبت در کارنامه کلیه داوطلبان منظور شده است.

وی در خصوص زمان اعلام نتایج اعتراضات آزمون بهمن به صورت قطعی گفت: کلید قطعی و نهایی دفترچه سوالات در هفته گذشته به سازمان سنجش ارسال شده و سازمان یاد شده در حال اعمال آن بر روی نتایج آزمون است و نتایج قطعی را تا پایان وقت روز یکشنبه ۲۶خرداد ماه اعلام خواهد نمود.

ads
  • مطالب مرتبط

  • نظرات

  • برچسب ها

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

background