ads
ads
ads
ads

اپلیکیشن اندرویدی برنامه برای باز کردن فایل های اتوکد

۱۹ اسفند ۱۳۹۷(1867 روز پیش) 52,550 بازدید

نرم افزار AutoDWG DWGSee نرم افزاری کامل برای مشاهده، چاپ، علامت گذاری و به اشتراک گذاری فایل های DWG می باشد. فایل های DWG نقشه ها و طرح هایی می باشند که با نرم افزار اتوکد کشیده شده اندو این نرم افزار برای طراحی نقشه های مهندسی، ساختمانی کاربرد داشته و فرمت خروجی ان DWG می باشند. با استفاده از مرورگر DWG ، شما می توانید فهرست و پیش نمایش فایل های DWG و DXF را ببینید. کار با نرم افزار AutoDWG DWGSee سریع، قدرتمند و آسان است و برای کاربران مبتدی و حرفه ای طراحی به راحتی قابل استفاده می باشد.

این نرم افزار دارای قابلیت های متعددی همچون پشتیبانی از DWG ، DXF و DWF نسخه از اتوکد، پشتیبانی از فرمت DWG اتوکد از R2.5 را به آخرین نسخه ۲۰۱۳ ، پیش نمایش پوشه و محتویات آرشیو نمایش ریز عکسها از DWGs بر روی آیکون های لیست، نشانه گذاری (مستطیل ، بیضی ، ابر نشانه گذاری) ، نسخه قابل چاپ DWG / DXF / DWF ، تبدیل فایل های DWG به فرمت های JPG, TIFF, BMP, GIF، ادغام، کپی و پیست فایل ها و …می باشد که این برنامه را به ابزاری حرفه ای در این زمینه تبدیل کرده است.

در ادامه تصاویری از محیط این نرم افزار را مشاهده نمایید:

 

 

 

 

♦ قابلیت نصب بر روی سیستم عامل اندروید

 

کاربران گرامی برای دریافت نرم افزار « اپلیکیشن اندرویدی برنامه برای باز کردن فایل های اتوکد » به بخش دانلود مراجعه نمایید…


 

برخی از مطالب مشابهی که تاکنون در سایت مهندس ایران بارگزاری شده اند:

 

 

 

ads
  • مطالب مرتبط

  • نظرات

  • برچسب ها

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

background