ads
ads
ads
ads

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

۱۳ مهر ۱۳۹۸(1663 روز پیش) 250 بازدید

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی را داوطلب باید قبل از حضور در جلسه آزمون از سامانه آزمون نظام مهندسی دریافت کرده و در زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی باید همراه خود داشته باشند.

اطلاعات این کارت شامل موارد زیر می باشد:

نام و نام خانوادگی، شماره داوطلب، شماره داوطلب به حروف، سال تولد، جنس، شماره عضویت نظام مهندسی (در صورتی که داوطلب عضو سازمان نظام مهندسی باشد)، شماره شناسنامه، استان، رشته آزمون : تاسیسات برقی، شماره پرونده، زمان و ساعت شروع فرآیند آزمون، نام حوزه و آدرس حوزه. همچنین، عکس سه در چهار در بالای کارت سمت چپ نیز که دارای مهر سازمان سنجش است، باید وجود داشته باشد.

برای دریافت کارت ورود به جلسه کلیک کنید.

معمولا زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی در دفترچه راهنمای آزمون نظام مهندسی و در بخش زمان بندی برگزاری آزمون نظام مهندسی مشخص می شود.

کارت ورود به جلسه آزمون  نظام مهندسی

داوطلب باید پس از دیدن و تهیه یک نسخه پرینت از کارت ورود به جلسه خود، اطلاعات درج شده روی کارت را کنترل نماید و در صورت مشاهده مغایرت در اطلاعات کارت به ترتیب زیر عمل نماید:

الف- اگر در یکی از بندهای نام و نام خانوادگی، سال تولد، شماره شناسنامه و یا شماره عضویت نظام مهندسی مغایرتی وجود داشته باشد یک نسخه کپی ازکارت تهیه و مورد دارای مغایرت را خط کشیده و با خودکار قرمز صحیح آن را بنویسد و در جلسه آزمون به مراقب حوزه تحویل دهد.

ب- اگر در یکی از موارد جنس، عکس (کارت فاقد عکس، واضح نبودن عکس، عکس فاقد مهر و …) مغایرتی وجود داشته باشد لازم است با به همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۴*۳ در روز چهارشنبه به ستاد رفع نقص از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ ظهر و بعدازظهر از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۱۶:۰۰مراجعه نموده و نسبت به رفع نقص اقدام نمائید.

تبصره ۱: رد و بدل کردن هر نوع وسیله از قبیل (خودکار، خودنویس، روان نویس، مداد، مداد پاک کن و …) در جلسه آزمون در حکم تقلب تلقی گردیده و طبق ضوابط رفتار خواهد شد.

تبصره ۲: خارج نمودن ملزومات آزمون(پاسخنامه، کارت شرکت در آزمون و یا دفترچه سؤالات) از جلسه آزمون تخلف محسوب می شود و با داوطلبانی که اقدام به این تخلف نمایند طبق ضوابط رفتار خواهد شد./ مهندس ایران

ads
  • مطالب مرتبط

  • نظرات

  • برچسب ها

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

background